keskiviikkona, joulukuuta 06, 2006

Sny-paketin kuvat

Mulla oli kuvia ihan avaamattomasta paketista ja niistä joulupaperiin käärityistä paketeista.. tai niin mä luulin vielä aamusella kun kamerasta kuvia koneelle latasin. Mutta ne oli jotenki pilalla.. osa oli ihan ku filmi ei olis siirtyny (digikamerassa filmi.. no joo) ja toisia kone ei edes ymmärtäny. Joten jouduin ottamaan uudet kuvat ilman kääreitä. Mutta tässä nyt olis kuitenki.

Ihanaa liki semmoista "joulunpunaista" Dropsin alpakkaa tosiaan se 8 kerää.. hmm.. mitä kaikkea ihanuutta noista voisi tehdä. Niinan neulomat ihanat rannekkeet (oli jo eilen käytössä) ja tuommonen neulojan kortti.

Kuva vielä rannekkeesta erikseen. On muuten himputin hankala ottaa omasta kädestä semmosta kuvaa että siitä sais edes jotain näkyviin. Tossakin kuva on aivan reippaasti liian kirkas, mutta toivottavasti siitä jotain näkee. Ylemmässä kuvassa ainakin mun näytöllä sävyt on lähes oikeat.

Olin just laittamassa kameraa pois kun meidän karvasempi päätti haluta tehä tuttavuutta lankojen kanssa. Mä en tiiä miten noilla kissoilla on, mutta meille aikanaan koiran kanssa väitettiin ettei ne nää värejä ja silti molemmat toopet rakasti yli kaiken kaikkea punaista. Ja niin tuntuu meidän Kroisoskin rakastavan.. arvatkaa vaan minkä näköinen mun entinen kylpytakki oli kun erehyin sen sohvalle unohtamaan koirien aikana... (kuten varmaan arvasitte..juu, väri oli ja on uudessakin punainen)

Ei kommentteja: