lauantaina, kesäkuuta 23, 2007

Dodii.. kuvatuksia..

Lupailin tuossa aiemmin kuvatuksia tekeleistänikin.

Mutta ensin ne tärkeimmät... ;) Uudet ihanuudet Saksan maalta.
Vertsun hoitamalla kimppatilauksella sain näin ihania sukkalankoja.. tai noi turkoosit ei ollu sillä nimellä, mutta kyllä niistä taitaa toinen miniä sukat saada :) Itelleni meinasin oranssit polvisukat.. jos jonkin kivan mallin keksis..




Tiiättekö muuten sen semmosen ilmiön, että vaikka teet kuinka monta huvia, niin yhtää ei tunnu olevan omassa kaapissa. No ainakaan mun kaapissa ne ei tunnu viihtyvän. Mä oon tehny varmaan kymmeniä huiveja, vaan ei mulla oo ensimäistäkään. Mutta nyt mulla on oma salomininsolmukolmiohuivi.



No okein, tein mä toisenki huivin. Vaihteeeks taas Fifin, tällä kertaa kolmosen.



On mulla jotaa keskenkin.. Pari solmuhuivia ja sitte langantuhous-fifi. Pitää saada toi punanen KidMohair tuhottu pois. Toi musta on aika pirskatinmoinen tehä vaikka kaksinkertaisena teenkin.


Meijän miäs on seonnu.
Se on hankkinu itelleen kolme värikästä naista ja vielä laulajankin ;)

Siis nää ihan oikeesti isännän itelleen ostamia lankoja.

Ainii.. se pää.. mulla siis on uusittu pää

Eli taasen palasin punamustaan, mutta laitettiin vähä omamman tuntunen punasen sävy ;)

Ei kommentteja: